خاطرات من و سوین

پدر شدن............مادر شدن

1396/9/11 12:37
نویسنده : najmeh
12 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم وقتي ني ني دار شدم.خاطرات تك تك روزهاي بارداري تا زايمانم و بقيه روزهاي قشنگ زندگيمو اينجا  بنويسم.

من فكر مي كنم كودك كه معصوم ترين و پاك ترين هديه خداونديه ،اونقدر ظريفه كه بدون اطلاعات جلو رفتن در موردش خطاست.

من حدود يك ساله دارم مطالعه مي كنم و تحت نظر پزشك مرتب چكاب مي كنم.

حالا ديگه قصد دارم بچه داشته باشم.

از اين به بعدش با خداست.

من تمام موارد پزشكي و ديني رو رعايت كردم.

اميدم و توكلم به خداست.

پدر شدن............مادر شدن

واي چه كلمات سنگيني هستند اين دو كلمه.

مادر

پدر

 

الان هنوز مادر نشده حس مي كنم سخته.و شيرين.

خدا لايق بدونه تجربه كنم.

مادر از نظر من يعني از خود گذشتن براي پروراندن معصوم ترين خلقت خدا.اشرف مخلوقات و به نتيجه رسانيدن تمام مشقت ها و سختي ها..............و براي خود انگار هيچ نمي خواهد............

 

پدر يعني كوهي محكم پشت مادر و فرزند....................محبت

پسندها (1)

نظرات (0)