خاطرات من و سوین

همه چي برعكسه...........

1396/9/26 11:22
نویسنده : najmeh
11 بازدید
اشتراک گذاری

يه خواهرزاده دارم كه چند وقتيه منتظر ني نيه.niniweblog.com

من كه براش خيلي دعا مي كنم.

نمي دونم چرا هر چي تكنولوژي بيشتر پيشرفت مي كنه مشكلات ما آدمها كمتر كه نميشه هيچ بيشتر هم ميشه.niniweblog.com

قبلا ها يادمه همه بچه دار مي شدن به جز معدودي كه ديرتر بچه دار مي شدند.خيلي نادر بود كسي تا آخر عمرش بچه نداشته باشه.حالا برعكس شده همه دير بچه دار مي شن و خيلي نادره بلافاصله بچه دار بشن!

دوره آخر زمون شده ها...............niniweblog.com

الان من خيليا رو مي شناسم كه آرزوي بچه دارن.بياين براي همشون همينجا دعا كنيم.............niniweblog.com

وقتي بهشون فكر مي كنم مي بينم خودم چقدر عجولم كه مي خوام دفعه اول و دوم 

خدا بهم  ني ني بده.....niniweblog.com

                  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)